poniedziałek, 21 października 2013

Chomik Chrupek

Helou!

Jestem chomikiem, jestem teraz w klatce. Stworzyłem bloga, bo nie wiem jak i gdzie zapisać swoje przygody. Jednak zostaną w mojej głowie na zawsze.

Mam na imię Chrupek, jestem chomikiem Syryjskim. Kolor mojej sierści to jasny mandarynkowy, taki jasny pomarańcz, tylko mandarynka. Ważę 45 g. Jestem niewielki, ale za to przyjacielski. Moją panią jest Julka, niewielka, siedmioletnia dziewczynka. Chce dla mnie jak najlepiej, często się ze mną bawi. Bardzo ją lubię. Dzielę klatkę z moją siostrą - Pomarańczką. Właśnie chrupie pomarańcze. Tak, wiem co myślicie. Nazwano ją dlatego, że ma sierść koloru pomarańczy. Nie! Ma szarą sierść, trochę brązową. Nazwano ją tak dlatego, że lubi pomarańcze. Jest szara, ponieważ mój ojciec Dropsik był szary, a moja matka - Mimi mandarynkowa.

Dobra, koniec o mnie, czas na moje przygody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz